چرا خرید کرم آبرسان لدورا؟
نوشته شده توسط : زیبالون

پوست به عنوان لایه بیرونی بدن از اهمیت بالایی برخوردار است و این اهمیت باعث می‌شود تا بیشتر به فکر سلامت آن باشیم. بهتر است بدون توجه به قیمت کرم آبرسان لدورا، به سلامت پوست خود اهمیت بیشتری بدهید. متاسفانه در گذشته به دلیل عدم آگاهی افراد نسبت به روش‌های مراقبت پوستی و همچنین عدم وجود محصولات بهداشتی مناسب، پوست صورت و دست‌ها زیبایی خود را از دست میداد و خشکی آن باعث ایجاد اخلال در انجام کارهای روزانه می‌شد. امروزه دیگر این مشکلات برطرف شده چون زنان و مردان می‌توانند با استفاده از کرم آبرسان لدورا به راحتی رطوبت مورد نیاز پوست خود را فراهم کنند. این کرم آبرسان به خاطر فوایدی که دارد توانسته مورد توجه افراد قرار بگیرد، این فواید عبارت اند از:

  • حاوی روغن شی باتر: این نوع روغن از دانه درخت شی گرفته می‌شود و به دلیل خاصیت‌های ضد التهابی، حفاظت از پوست، نرم کنندگی، رطوبت رسانی و... باعث تامین رطوبت مورد نیاز پوست و همچنین جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی آن خواهد شد. کرم آبرسان لدورا حاوی مقدار زیادی روغن شی باتر است که تاثیر فوق العاده را بر پوست خواهد گذاشت.
  • حاوی روغن جوجوبا: روغن جوجوبا با دارا بودن موادی مانند روی، مس، ویتامین E، از جمله روغن،های طبیعی و مفید برای پوست صورت و بدن به حساب می‌آید؛ بنابراین تولیدکنندگان با در نظر گرفتن خواص بسیار زیادی روغن و به کار بردن آن در کرم آبرسان برند لدورا توانسته اند رضایت مصرف کنندگان را به دست آورند.
  • حاوی جلبک دریایی: جلبک دریایی نوعی نوعی گیاه موجود در آب‌های کم عمق است و به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد مثل کاهش چشمگیر پیری زودرس پوست و همچنین نرم کنندگی بسیار قوی در این کرم آبرسان مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل، توصیه می کنیم با خرید کرم آبرسان لدورا از این خواص بهره مند شوید.
  • حاوی روغن کرچک: روغن کرچک از بروز حساسیت و اگزما در پوست جلوگیری کرده و به نوعی ماده ضد میکروب به حساب می‌آید. به همین خاطر استفاده از آن در محصولات آرایشی و بهداشتی علاوه بر کمک به افزایش سلامت پست می‌تواند از ابتلا شدن افراد به بیماری‌های پوستی نیز تا حد زیادی جلوگیری کند.




:: برچسب‌ها: کرم آبرسان لدورا , قیمت کرم آبرسان ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: